söndag 12 augusti 2012

Mitten!

Enligt gravidtickern har vi nu nått mitten av graviditeten - halva tiden! Men jag tror och hoppas att det dröjer lite till den riktiga mitten nås. Om en vecka och en dag kan jag i alla fall säga att jag gjort mer av graviditeten än vad som är kvar, för mer än två veckor över tiden kommer det inte att bli.

En annan sak som inte har med det att göra, fast ändå, är att jag ju också bloggar på ett annat ställe och den senaste tiden har det känts väldigt svårt att hinna med allt jag vill göra (därav väldigt få inlägg här). Till och med maken, som är en riktig datornörd, klagar på att jag sitter för mycket framför datorn... :-( Ett sätt att minska på tiden vore att bara blogga på ett ställe och eftersom jag skriver mer där så skulle jag isådana fall flytta gravidinläggen dit. Det känns ganska naturligt eftersom jag även skriver om graviditeten då och då där, men inte lika renodlat som här. Vad tycker ni som läser, skulle ni följa med?


2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag skulle hänga på!

MDB sa...

Hanna - Ja, du läser ju den redan så det hoppas jag. :-)