fredag 8 juni 2012

En kortis

Tänkte titta in här en snabbis innan jag ska kasta mig i säng, så jag ska försöka att hålla mig kort.

Har mått förvånansvärt bra nu i två dagar. Nästan så att jag blir lite orolig, men som "tur är" så har illamåendet pockat på uppmärksamhet när jag glömt att äta eller som häromdagen när jag skulle slänga soppåsen och så råkade det ligga en bajsblöja där i...

Nu tar vi semester i lite över två veckor och under den tiden kommer det nog vara tyst här med undantaget att det blir nog en uppdatering när vi varit hemma igen för att göra KUB om 1,5 vecka och kanske försöker jag att skriva när vi går in i nya veckor men det beror lite hur internettillgången ser ut.

Hoppas att ni får sköna veckor och jag håller tummarna både för er som är på gång med behandlingar, för er som är gravida, och för er andra också. 

5 kommentarer:

Timea sa...

Ha en fin semester! Kram

Sara sa...

Njut av semestern!
Kram

smassk sa...

Ha en trevlig semester du med!

Anonym sa...

Ha en riktigt skön semester och bara rå om varandra!
Hoppas du håller en liten tumme - för på onsdag är det plockning som gäller här.
Kram Eskimåmamman

MDB sa...

Tack för semesterönskningarna allihopa! Vi har haft det härligt, trots lite släktgnabb (att bo i en liten stuga med sin mamma och sin bror kan väcka de där familje-rollerna man försöker förtränga) och jag längtar redan ut igen!

Eskimåmamman - Hoppas att allt gick bra på plocket! Håller tummarna för att du ruvar nu!