måndag 23 juli 2012

v.17 (16+0)

Ett lite sent inlägg då vi varit på landet hela förra veckan, men eftersom jag vill dokumentera så postar jag i efterhand.


Den här veckan känns det som om jag mest går och väntar på att känna något där inne. På Vårdguidens hemsida står det mest om att fostret nu ökar i vikt och det gör jag med. :-) Det enda som känns att det hänt är att magen har börjat växa. Har jag tighta kläder på mig nu så ser det faktiskt ut som en gravidmage och inte bara lite småhull på magen. Maken har tagit ner mammaklädeslådan från vinden, och det har börjat behövas för jag kan nästan inte ha några nederdelar längre och tröjorna glider bara upp.

2 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Fin liten mage du har!
Hoppas du också har det fint, trots vädret!
Kram

MDB sa...

Tack så mycket!