torsdag 26 november 2009

Hetsig, jag?

Fick idag prata med Octaviakliniken som samarbetar med Carl von Linné och det var glädjande besked. Dels fick vi svar på att det kostar lika mycket som om hela behandlingen görs på CvL vilket var skönt, dels fick vi en tid redan 9 december! Vilket visserligen känns lite väl tight med tanke på att vi ännu inte fått besked om remissen och om resultatet på proverna, så frågan är om jag ska ringa och be om en senare tid. När jag pratade med läkaren blev jag bara så glad att vi inte skulle behöva vänta flera månader så jag sa bara "ja, ja", men det kanske var lite förhastat.

Jag ska inte förneka att jag känner mig lite hetsig, jag vill bara komma igång! Framför allt är det den långs sprayperioden som gör att det känns viktigt att få starta så snart som möjligt, det skulle vara så himla skönt att få till en behandling innan sommaren. Usch, att allting handlar om att vänta...

2 kommentarer:

Timea sa...

Vad skönt att ni har fått tid till den 9 december.Det är snart här!
Jag tror att det ska räcka till dem att ni har gjort proverna, de bör acceptera om resultatet inte blir klar den dag när ni går dit först. Be inte om en senare tid, det ska gå bra! Kanske resultaten blir klara och framme innan den 9:e.
Lycka till!
Kram

avlängtantilldig sa...

Man får vänta.. och vänta.. och vänta lite till. Men tänk att ni ändå är på väg, jag försöker alltid (hemskt men sant) jämföra mig med de som inte har kommit så långt, eller har det värre.. man gör ju vad man kan! heja heja, vår tid kommer :) många kramar