tisdag 13 oktober 2009

ÄL

Jag hade inte riktigt väntat mig utslag på ÄL-stickan än, men imorse var det där, det extra strecket. Så istället för att träffa en kompis efter jobbet åkte jag hem och förförde maken. Nu hoppas jag bara att det är ÄL på g och inte att det blir ett ännu starkare streck imorgon bara för att förvirra. Jag har inga ÄL-känningar än, men det kanske kommer, fast jag vet att innan jag började testa med stickor så fick jag inte känningar varje månad och det är därför jag oroat mig lite för ägglosningen. Men nu har jag ju fått utslag tre av fyra månader så då känns det som att jag kan vara lugn.

Jag hoppas extra mycket den här gången, dels för att det kan vara sista gången vi får försöka på egen hand, men också för att det borde vara höger sida som ägglossar (eftersom det var vänster förra månaden) och det är sidan med lilla cystan, så kanske mår äggen på den sidan bättre och kan lättare färdas sin väg. Tänk om det faktiskt skulle kunna fungera!

2 kommentarer:

loba sa...

Håller tummarna för det.

MDB sa...

Tack för tumhållning!