söndag 25 oktober 2009

Namnbyte

Jag har bytt namn. Det blev så knepigt att ha ett vanligt namn som nick eftersom det, som sagt, är så vanligt att det finns flera med samma namn. Ibland har jag gått in på ett inlägg och tänkt "Va, har jag redan kommenterat här?" - men då är det såklart någon annan. Så jag har kommit fram till att jag behöver något mer unikt och då blev det MDB som förkortning av bloggnamnet "Mina drömmars barn". Så märker ni att det är en MDB som har kommenterat på er blogg så är det jag. Kram på er allihopa!

4 kommentarer:

Plusresan sa...

Bra idé! =)

Jag har själv inte bestämt mig än. Ibland kommenterar jag som joanna och ibland som plusresan. Har svårt att bestämma mig...

MDB sa...

Ja, jag velade ganska länge, men jag kände att när jag själv tvekade om jag redan hade kommenterat så fick det vara nog. Får se om MDB är ett vinnande koncept eller om det blir något annat tillslut.

Sara sa...

Det lät vettigt, jag tror vi är fyra stycken i det "aktuella IVF-gänget" som heter Sara.. :)

MDB sa...

Sara - men du har ju bilden som visar att det är du. :-)