söndag 30 maj 2010

Lägesrapport

Nu har jag tillbringat flera timmar med supergullig bebis på magen, inte helt fel. Känns dock väldigt svindlande att vi faktiskt skulle kunna få en egen sådan. Kan det verkligen gå vägen?

Symptom jag har så här långt är att håret och hyn är rätt fettig, det molar i magen då och då, och jag har liksom ett dovt illamående som gör att jag känner mig lite olustig och inte direkt sugen på mat. Jag känner mig också extra törstig.

Imorrn ska jag ta sista crinongelen. Det känns lite läskigt. Jag vet att de inte skulle ha 15 dagar som standard om det inte fungerade med denna tidpunkt, men just nu känns det lite som att släppa på en livlina. Samtidigt ska det ju inte bli helt fel att slippa allt kladd.

4 kommentarer:

TeachMom sa...

Klart att det kommer att gå vägen! Jag fortsätter att hålla tummar för att det kommer att fortsätta vara bra. Ha en underbar vecka!

MDB sa...

Åh tack! Hoppas att du också har det fint i veckan.

Johanna Dolk sa...

Stort grattis till graviditeten!

toksnippa sa...

ÅH! Sitter med tårar i ögonen efter jag ha läst ikapp mig. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Fy va kul! Klart det går vägen, jag har bestämt det!!

Kram!