måndag 10 maj 2010

Sprutdag 6

Imorrn är det läkarbesök! Då får jag reda på om det är någon aktivitet där inne och om vi kan fortsätta hoppas på fler ägg än förra gången. Hoppas verkligen det, för så roligt är det faktiskt inte med Menopuren om man jämför med Puregonen. Tror att jag stack fel på något sätt första gången dessutom för vänstra sidan av magen är inte kul om man råkar peta på fel ställe. På den sidan svider det dessutom när jag sprutar in vätskan, medan på höger sida känns det ingenting, mycket märkligt.

Hoppas hoppas som sagt, men är det lika få som förra gången får jag väl upprepa mantrat att det är kvalitet som gäller och att det faktiskt bara behövs ett guldägg. Men det skulle vara skönt att slippa oroa sig över att överhuvudtaget få till ett ÄP och ET.

7 kommentarer:

Sara sa...

Tack tjejen! Jo, det var jättejobbigt, men nu vet jag att hon inte lider iaf.

Lycka till imorgon!!
Kramar

Yevonde sa...

klart det blir guldägg :) hoppas, hoppas!

MDB sa...

Tack för lyckönskningar och hoppfullhet!

avlängtantilldig sa...

hoppas det går bra hos läkaren :-)

Anonym sa...

Tänker på dig och hoppas det gick/går bra på ultraljudet!

Kram Tovalisa

Åsa sa...

Hoppas allt gått bra idag hos läkaren och att det växer som det ska. Har hållit mina tummar för dig idag.
Stora kramar

Greengal sa...

hoppas verkligen på ett guldägg! Hoppas det gick bra idag!