torsdag 6 maj 2010

Sprutdag 2 - första sprutan hemma

Det gick bra att ta sprutan hemma också, förutom att jag blev sur på maken som inte gjorde sitt jobb som kattvakt för världens nyfiknaste katt. Det tar ju lite tid och pill med menopuren, inte bara att ta fram och sticka och det är ju klart att lilla katten måste undersöka vad det är för små pryttlar som ställs fram på bordet.

För övrigt kom jag på att jag inte har ringt ang min zonterapitid på lördag. Eller jag ringde en gång, men då var det inte telefontid, och sen har det kommit annat emellan. Men jag tänker att nu kommer jag ju bara att ha hunnit tagit tre sprutor, och inte vara nära äggplock som först var tänkt, så det känns ju som att det borde vara ok.

Försöker att känna efter i magen och inbillar mig faktiskt att det är något som känns där, efter bara två sprutor. Hoppas på att det börjar bli en riktigt stor verkstad där inne snart.

4 kommentarer:

Teres sa...

nu jäklar ska det bli massproduktion av ägg =) Håller alla tummar och tår.
Bamse bamsekram

loba sa...

Jag är rätt säker på att du tryggt kan gå på din zonterapi efter bara 3 sprutor.

Håller tummarna, det vet du!

MDB sa...

Teres - Tack för tumhållningen!

Loba - Skönt att höra från en som är mer erfaren, och tack för att du håller tummarna!

Barnarlivet sa...

Härligt att du är igång med äggproducerandet igen:) Jag håller tummarna stenhårt för en massa fina ägg.