fredag 28 maj 2010

Ruvardag 12 - inte testat än

Tack för era kommentarer på test-inlägget. Jag testade inte, så än vet jag inte hur det ligger till därinne. Men hoppas, det gör jag så det räcker och blir över.

Nu börjar jag också vela kring hur jag ska göra med testadet generellt. Å ena sidan känner jag mig så duktig att jag lika gärna kan hålla på till torsdag som är min riktiga testdag. Å andra sidan är det ju skönt att testa på helgen och få gott om tid att smälta resultatet. På torsdag måste jag dessutom vara på jobbet kl åtta, så då kommer det ju verkligen inte finnas någon tid alls att tänka efter, oavsett vad det blir. Tänk vad enkelt det hade varit om dag 18 hade infallit på helgen...

Ett tillägg: Skönt med att testa på helgen är att jag får ett litet "heads up" istället för att kanske överraskas av blodet när jag är mitt uppe i nåt viktigt på jobbet.

Inga kommentarer: