onsdag 19 maj 2010

Symptom så här långt

Jag vet att det är alldeles för tidigt för att kunna känna några "riktiga" graviditetssymptom, men det är ju klart att kroppen har vissa saker för sig och att det är lätt att känna efter lite extra både här och där.

Jämför jag med vad jag skrivit på dag 3 förra gången så är det rätt lika. Jag skrev då att ömheten i brösten och magen höll på att gå över, att jag var svullen om magen och att jag var trött. I morse tyckte jag inte att jag var särskilt svullen alls, men under dagen är det liksom som att magen växer och när jag kommer hem är det skönt att knäppa upp byxknappen. Jag har för mig att det var samma sak förra gången. Jag har också köpt nya jeans som är lite lägre i midjan och de är också lite lösare, känns bra nu måste jag säga. :-) Den här gången tycker jag mig också ha känt mig lite illamående nästan ända sen ÄP.

2 kommentarer:

Pärla sa...

Jag tycker det låter positivt. Hoppas att det skulle lyckas! Många kramar!

MDB sa...

Jag hoppas också att det är positiva känslor. Kram!