måndag 22 november 2010

Lugn dag

Idag har skrutten varit lugnare än vanligt därinne, och genast blir jag orolig. Kanske är det faktumet att jag själv varit ganska aktiv under dagen som påverkat, och kanske börjar utrymmet i magen bli lite trängre. Helt tyst har det dock inte varit skönt nog, har ändå känt att den lilla vänt sig och puttat runt, men när han eller hon tidigare kört riktiga gymnastikpass därinne så reagerar jag ju (och sen har jag ju lite extra nära till oro tror jag). Skönt att vi ska till barnmorskan imorrn igen.

3 kommentarer:

Linda sa...

Dem börjar få lite lugnare perioder däromkring, och har du själv varit aktiv så har bebis vaggat runt inne i magen, så den har säkert sovit igenom hela dagen nästan ;-)

Du kommer nog märka av bebis när du går o lägger dig *ler*

Ja... det här med hur mycket kläder man ska ha... skitsvårt! Man får ju börja nånstans, och vill inte köpa på mig massor heller - man blir ju överröst av andra sen med har jag en känsla av.....??

Hannah Bågling Källström sa...

Hej! Jag snubblade över din blogg när jag sökte på gravidbloggar och såg att vi ska ha ungefär samtidigt :) Roligt att läsa om andras upplevelser tycker jag. Jag har en egen gravidblogg också www.mammasnart.blogspot.com Ha det bra!

MDB sa...

Linda - Klart att du hade rätt, vaknade mitt i natten och då levde minsann lillskrutten om därinne!

Hanna - Kul att du hittat hit, och att vi ska ha nästan samtidigt. Kul också att vi valt samma pojknamn!