lördag 27 november 2010

Skön dag

Vilken skön dag jag har haft hittills idag! Jag vaknade klockan nio och var helt utsövd, det var en underbar känsla att både få vara uppe hyfsat tidigt och vara pigg. Efter frukost, dusch och en liten stund vid datorn så åkte jag och maken och storhandlade. Nu har vi bunkrat upp både kattmat och allahanda torrvaror, plus att jag fick min efterlängtade chokladkalender. Man är aldrig för stor för adventskalender tycker jag! Väl hemma blev det lite fika och nu funderar jag faktiskt på att sätta mig en stund vid symaskinen innan det är dags att börja med middagen. Har verkligen känt att jag inte orkat med varken att pyssla eller fixa hemma den senaste tiden, men det märks verkligen vad det kan göra att få sova ut ordentligt. Sen ikväll blir det På spåret på SVT Play (var ute och träffade vänner igår så jag missade tyvärr premiären) och jag blev plötsligt väldigt sugen på att göra fruktsallad som "tv-snacks".

1 kommentar:

Linda sa...

Skönt o vakna sådär då, är bra avis ;-)