lördag 5 december 2009

Wish me luck

Idag ska jag på två event: Makens brorsdottter ska döpas, och på kvällen ska vi på middag/fest hos en par vänner. Roliga grejer, visst, men det kommer även att krylla av småbarn där (särskilt på dopet) och säkerligen kommer någon att visa sig vara gravid som jag inte visste om. Om någon visar sig vara gravid går jag hem! Många av vännerna har jag inte sett sen mitt och makens bröllops i somras, kan tänka mig att det är en hel del som kommer att kasta blickar på min mage dessutom. Jag får väl se till att ta ordentligt av vinet för att undvika eventuella frågor... ;-)

2 kommentarer:

Timea sa...

Jag håller tummarna att du kan ha en trevlig dop och fest och det inte blir någon gravid där. Lycka till!

pärla sa...

Hoppas det blir en rolig fest och att du kan känna sig avslappnad o trivas där!