söndag 31 oktober 2010

Dagens tacksamhet

Jag är så underbart glad och tacksam för mitt liv just nu.

- Först och främst är ju den lilla skrutten i magen en ständig källa till tacksamhet. Har flera gånger de senaste dagarna pratat en del IVF och då tänkt tillbaka på ruvartiden och all oro för att det inte skulle lyckas för oss, tänk att det gick så bra!

- Min underbara make och det faktum att vi jobbar så bra som ett team. Vilken tur jag haft som träffat just honom.

- Min fina kropp som faktiskt hanterar graviditeten fantastiskt bra. Träffade svägerskan idag, som är tio veckor efter oss och som redan har otroligt ont och fått restriktioner på vad hon får och inte får göra. Hoppas att jag får vara lika besvärsfri många veckor till.

1 kommentar:

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Visst är man knäpp som ens gör namnlistor i förväg...

Men det är skönt att veta att jag inte är ensam om den galenskapen!

Glädjs åt att din bäbis håller sig på plats! Redan v.27, det är ju härligt!

kram nina