söndag 8 april 2012

Glad gubbe


Imorse dök den glada gubben upp, hurra!

Jag hade det på känn, inte bara för att det är CD14 idag, utan också för att jag haft vissa kroppsliga känningar.

Ovan dagens test. Dels det digitala utslaget, dels den tillhörande stickan som jag matat ut (och som väl är vad gubben utgår ifrån), och till sist testlagrets utslag. Känns ganska lika om man jämför teststickorna.

Så, nu är det bara att hålla tummarna. Första delmålet är självklart att det över huvud taget blir en återförning, sedan är det ett plus på graviditetstestet som gäller. Kommer vi så långt är det sen andra delmål som gäller. :-)

7 kommentarer:

Ivf karusell sa...

Så spännande! Ska bli kul o följa er nästa resa, hoppas den går fort bara så ni snart får ett syskon! Kram!!

Jeane Quidote sa...

Tack för din kommentar!
Hos dig ser det bra ut så långt :) GO FOR IT!!!
Kram!

Yevonde sa...

men nu ryser jag :) Vad spännande! :)

Anonym sa...

Wohoo lycka till nu!

Jagvilljagkan

MDB sa...

IVF Karusell - Kul att du följer med! Kommer du att blogga om syskonförsök?

Jeane Quidote - Vad gullig du är som hejar på mig! Tack så mycket!

Yevonde - Jag håller med. :-)

Jagvillagkan - Tack!

Smassk sa...

Tumhållning pågår för fullt här!LYCKA TILL!

Livets underverk sa...

Oj, vad spännande! Tummarna hålles! :-)