måndag 9 april 2012

...och igen

Det bidde en glad gubbe idag igen! Tror inte att det har hänt mig tidigare, men jag vet faktiskt inte om jag verkligen fortsatt att testa efter utslag. Jag vet att jag gjorde det förra månaden (eftersom jag har bildbevis) och då var det bara en dag och sedan blev strecket svagare. Kan det vara för att det var två ägg den här cykeln som ägglossningen är "starkare"?

Funderar på om jag och maken ska öka chanserna på egen hand. ;-) Tänker följande:
Blir det ingen återföring så har vi i alla fall inte "slösat bort" cykeln.
Fast det spelar troligen ingen som helst roll, vi har ju inte lyckats själva hittills så varför skulle vi göra det just nu.
Och tänk om det blir trillingar (2 ägg + ett embryo)!

Haha, vad galet hjärnan svänger om ibland...från noll till hundra...

Inga kommentarer: