måndag 23 april 2012

Ruvardag 12 - fortfarande förvirrad

Ett kort inlägg innan läggdags, bara för att rapportera att blodet har hållt sig borta idag också. Mycket mycket märkligt. Troligen dyker det upp med en fors mitt i natten. Jag tycker mig minnas att det här med att det tagit någon dag innan mensen kommit igång efter spottings har hänt förut så det kommer nog snart.

Tills dess roar jag mig med att känna efter om det inte känns någonting här eller där...man kan väl drömma lite så länge?

2 kommentarer:

moi sa...

jag hade ju när jag tänker efter, en liten blödning runt rd 10, jag tänker i efterhand att det var en nidblödning.

sedan blödde jag ju från en vecka efter testdag i stort sett varje dag tom v11.

Nu håller jag mina tummar!!

MDB sa...

Åh vad intressant att höra, kanske kan det gå bra ändå. För nu tog det här ju en helt annan vändning än vad jag trodde. :-)