söndag 24 januari 2010

Städ-helg

Vilken helg! Jag har bara plockat och donat hemma, och de få tillfällen jag inte har gjort det så har jag varit på stan och letat efter grejer att plocka och dona med. Men det är skönt att få saker gjort, jag funkar tyvärr så att kommer jag på något som behöver göras så vill jag göra det direkt, annars går jag och tänker på det. Jag har en fix idé om att jag vill klart alla sådana måsten innan vi påbörjar behandlingen (åtminstone till sprut-delen), för när vi väl sätter igång vill jag koncentrera mig på det och att ta det lugnt. Så nästa helg blir det nog Ikea sedan kanske det kan vara färdig-fixat för ett tag framöver. Då blir det bara små projekt som stickningar och yoga.

2 kommentarer:

Joanna sa...

Vad smart tänkt! Jag mår alltid så himla mycket bätttre när det är städat och ordnat där hemma. När det inte är en massa saker man behöver fixa, tvätta, diska. Ska nog själv försöka hinna med en tur till Ikea i veckan :)

Kram!

MDB sa...

Ja, jag kan inte riktigt koppla av då. Kul att du också ska till ikea - nåt särskilt du ska handla? Själv ska jag tyvärr lämna tillbaka två bestickinsatser som inte passade, och försöka köpa lite småsaker.