söndag 11 juli 2010

1 år sen

Idag firar jag och maken vår första bröllopsdag! Nu är det ett år sedan vi sa ja till varandra på en klipphäll i skärgården. Eftersom vi gifte oss borgerligt så sa vi inte "i nöd och lust" men jag har tänkt en hel del på det där under det gångna året. Det har ju hittills blivit mest "nöd" tyvärr. Först barnlöshetsresan som fick sin kulmen av depp i dec när vi remitterades till ivf, och sedan när vi äntligen blivit gravida och såg fram emot den ljusa framtiden, så blir min pappa sjuk. Suck. Men idag tänker vi positivit! Förhoppningsvis har vi blivit starkare som par av allt jobbigt, och jag måste ju le när jag tänker på att jag får fira bröllopsdagen som gravid. Det var ett sånt där "hoppas" som jag hade förra året när vi gifte oss, men som jag under årets lopp börjat tvivla på. Men nu är vi här, och idag ska det firas!

8 kommentarer:

Timea sa...

Grattis på bröllopsdagen! Jag önskar endast "lust" för er till nästa året!
Kram

Tea sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Jag vill jag kan... sa...

Grattis grattis! Och som de säger i england - and many happy returns :)

pärla sa...

Tusen grattisar!!!

Miss S sa...

Stort varmt grattis!

Greengal sa...

Grattis på er bröllopsdag! Roligt att du fick vara Gravid på din första bröllopsdag, och tänk nästa bröllopsdag har ni en bebis!

TeachMom sa...

Grattis! :-)

MDB sa...

Tack för alla fina grattis!