lördag 10 juli 2010

Shoppa?

Igår satt jag och fixade med nya datorn, bland annat lade jag in alla mina favoriter i firefox efter viss rensning. Då "råkade" jag snubbla över precis den perfekta barnstolen till ett galet fyndpris på en begagnatsite. Egentligen hade jag tänkt avhålla mig från att titta på annat än enstaka babykläder fram till vi varit på Kub-ultraljudet och sett att den lilla lever (som för övrigt blir om två veckor), men vad ska man göra när de rätta grejerna bara dyker upp? I ett försök att motivera mig själv tänker jag att en barnstol är ju faktiskt bra att ha redan nu när t ex makens syskonbarn kommer på besök, eller vänner som har småbarn. Har dock inte nått säljaren än, så det är ju inte säkert att stolen finns kvar.

Vet inte om det var att mitt undermedvetna som tyckte att jag tagit mig vatten över huvudet, för i natt drömde jag sedan att det kom massa blod när jag var på toaletten. Fy vilken känsla, jag kan fortfarande känna paniken som jag fick i drömmen. Och sen vilken lättnad när jag vaknade och insåg att det bara varit en dröm!

1 kommentar:

Pi sa...

Usch vilken hemsk mardröm. Som tur är så var det ju just det och inte verklighet!