måndag 7 juni 2010

En trevlig kväll

Är nyss hemkommen från syjunta med kollegorna. Mycket trevligt. Dock serverades denna gång vin och ost (bland annat) och jag kände nästan som att jag "outade" mig genom att ta varken eller. Särskilt när alla prisade osten som var sååå god. En av kollegorna hade sin lilla halvårs gamla son med sig och han var sååå söt. Minns en syjunta för några månader sedan när hon också hade med sig honom. Då var vi precis i startgroparna för första ivf:en och det kändes inte alls så trevligt med en supergullig bebis så där på armlängds avstånd. Så lite kan jag faktiskt redan njuta även om oron är stor! :-)

3 kommentarer:

Pi sa...

Jo, de förstod nog hur det stod till, kanske särskilt hon med lilla bebisen :-). Men, nu ska vi ju hoppas att det här går alldeles utmärkt, och att denna syjunta blir ett av dina minnen av när ert mirakel bara var en hemlighet er emellan.

loba sa...

Skönt att du kan njuta oxå! :)

MDB sa...

Pi - Ja, jag hoppas på det! Och att få göra massa babysaker på juntan i höst.

Loba - Ja, jag har mina stunder...