onsdag 9 juni 2010

Sovit och bokat tid på mvc

Idag har jag sovit, sovit och sovit. Förkylningen är inte att leka med idag så efter frukosten och samtalet med jobbet så gick jag och lade mig igen och lade på tre timmar sovtid till de nio jag sovit under natten. Något säger mig att det trots allt inte kommer att vara några problem att gå och lägga sig ikväll...

Som tur var vaknade jag trettio minuter innan Södra BB:s telefontid slutade så jag kunde avverka det samtalet också. Jag kände att det var lika bra att bestämma mig var vi ska gå, och eftersom de flesta ställena jag kollat på verkar bra så valde vi Södra BB för möjligheten att få prioriterad plats på förlossningsavdelningen och samma barnmorska. Och tur var det att jag inte gick och velade längre, för kvinnan jag pratade med berättade att de inte kunde ta emot nya som var beräknade fram till januari. Tur då att vi fått tredje februari som BF. Så nu ska vi dit nästa vecka, hoppas att vi får ett bra intryck, men det tror jag (och annars kan man väl alltid byta).

Inga kommentarer: