onsdag 8 september 2010

Bildbevis

Här kommer till slut bilderna på hur det ser ut därinne i magen.

Det var en hel del sprattlade, som man kanske kan se på bilden ovan. Det var inte helt lätt för sköterskan att "fota" det lilla pyret. Man såg också ganska direkt att det var en större bebis nu, den fick inte riktigt plats i helfigur som förra gången.


Världens gulligaste profil!

Det känns hemskt overkligt att det här faktiskt är bilder på VÅR bebis, som ligger i MIN mage. Det ska bli så roligt att sen få sen den lilla i verkligheten. Då får vi ju också reda på om det är en hon eller en han, för det valde vi att inte ta reda på vid ultraljudet. Sköterskan frågade visserligen inte specifikt om det, men hon frågade flera gånger om det var nåt mer vi ville veta. Det enda jag ville veta var att allt såg bra ut och att den lilla rörde på sig, och det var ju precis det jag fick se, så jag är så himla nöjd så!

13 kommentarer:

Pi sa...

Wow....så otroligt....

grattis till det!

emve sa...

Vilken sötnos!

M sa...

WoW! Världens sötaste bebis ! Jag är otroligt glad för din skull även om jag är avundsjuk som tusan ! Men du är verkligen värd det ! Förhoppningsvis får jag komma in i gruppen om några veckor ;)
Kram M
http://ledsenihemlighet.blogg.se

MDB sa...

M - Ja, jag håller verkligen tummarna för dig! Kram.

TeachMom sa...

Jag håller med, kan bara säga *wow*. Häftigt, vilken sötnos!

Livets underverk sa...

Åh, vilka härliga bilder! En riktig sötnos!

Yevonde sa...

Fin! :)

avlängtantilldig sa...

Vilka fina bilder på en fin bebis :)

Timea sa...

Vad söt bebis ni har :-)!

Jag vill jag kan... sa...

Vilken underbar profil!! Vad häftigt :0)

Joanna sa...

Fantastiskt!!! GRATTIS!! =)

toksnippa sa...

vilken söt liten bebis! ville också ha en profilbild men våran blev inte alls lika skarp som eran ;-) Kul o få vara med om iallafall!

Tea sa...

Åhhh!