måndag 27 september 2010

Kommentar på Facebook

Nu har jag för första gången skrivit något gravidrelaterat på FB... Har känts lite läskigt innan, både att outa sig på det sättet men också för att jag själv varit så känslig för andras bebiskommentarer. Nu var det en bekant som skrev att hon behövde göra sig av med lite bebissaker, och då var jag ju bara tvungen att skriva. Vi har inte så många gemensamma bekanta, så det är säkert ingen som lägger märke till den, men det känns lite som ett steg över en tröskel...

PS. Jag har uppmärksammat att jag har fått en award, men då jag är så fruktansvärt trött så får jag återkomma till den.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej! Hamnade här genom en annan blogg jag följer. Grattis till graviditeten! Har själv gått igenom IVF, och nu har vi en liten son på 3 månader.
Önskar dig all lycka till!

Jag vill jag kan... sa...

Spännande - då blir det så officiellt!! ;0)