onsdag 22 september 2010

En award


Jag har fått en mamma-award av Avlängtantilldig! Känns jättekul att bli uppmärksammad för att någon gillar min blogg, jag blev jätteglad!

Instruktioner:

Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.

Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards

Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.

Länka till den som gav dig awarden


Egentligen tycker jag att alla som blivit gravida/mammor via IVF eller är "adoptionsgravida/mammor" förtjänar en award, tänk vad vi har gått igenom för att komma dit vi är nu! Men eftersom jag har sett att andra har länkat vidare till tre stycken så gör jag ett urval jag med.

Jag länkar först vidare awarden till en alldeles nybliven blivande mamma: Tea, som jag är så himla glad för att hon nyligen plussat. Jag ser fram emot att följa hennes graviditet.

Pi, som också är på god väg att bli mamma är också en blogg jag följer dagligen. Ska bli så roligt att få läsa om när hon äntligen blir mamma!

Toncis blogg är verkligen en blogg jag tycker är väl värd att uppmärksammas. Hon har gått igenom det värsta man kan tänka sig som blivande mamma och orkar ändå blogga och följa oss andra i ivf-världen. Det är inget annat än beundransvärt!