onsdag 29 september 2010

Hinner inte med

Det är min övergripande känsla just nu. Har nämligen insett att jag måste gå och lägga mig tidigare, samtidigt som jag flera dagar har kommit hem senare från jobbet. Är inte helt rätt att sätta sig vid datorn då, men jag har så svårt att låta bli att kolla allas bloggar... Mitt eget skrivande har blivit lite lidande dock. Har flera saker som jag skulle vilja skriva om, bl a tänkte jag fylla i den där awarden, men jag känner att jag måste prioritera sömnen.

Idag var jag i alla fall sen hem för att jag var på Ikea med min mamma och gjorde de första nya inköpen till pyret - täcke och kudde. Listan med klar-köpta saker börjar fyllas på.

3 kommentarer:

livets underverk sa...

Om det är awarden från mig, så tycker jag hellre att du ska ta det lugnt och vila. Prio 1 är allt som har med ditt och bebbens välbefinnande att göra, det mesta andra är sekundärt. Kram! :-)

Marre sa...

Hej hopp=) Här har du en till som givit dig en Award. Känn dig smickrad hihi=)

Hinner man inte så hinner man inte. Givetvis är inte bloggen prio 1.
Men du kan ta åt dig av att vi gillar din blogg ju;)

Kram kram!

MDB sa...

Ja, det är ju jätteroligt att få en award och jag är jättesmickrad. Sen kommer jag dessutom på saker varje dag som jag tänker att "det här måste jag skriva på bloggen". "Problemet" är ju att det är så roligt med bloggen!

Men nu har jag varit på en jättetrevlig middag och ska hoppa i säng. Kram på er!