lördag 18 september 2010

Hoppas på fynd

Idag ska jag på loppis med min mamma, och jag hoppas på att hitta många fina barnsaker. Det är så himla roligt att äntligen få möjlighet att göra handla till vårt pyre tillsamans med min mamma. Jag skrev förra året när jag var på samma loppis om att jag längtade efter just den här dagen och det känns så underbart att det faktiskt blev sanning redan året efter. Visst skär det också lite i hjärtat att tänka att pappa också var med i den fantasin, men nu ska jag försöka njuta av den här dagen tillsammans med mamma - när vi ska handla till hennes barnbarn och mitt barn.

5 kommentarer:

TeachMom sa...

Roligt med loppis! Hade varit kul att kolla in. Ha en skön dag och njut mycket med din mamma!

MDB sa...

Den håller på till 16 - hela Norrtullsgatan. Gå förbi om du har tid!

Jag vill jag kan... sa...

ÅÅh vilken mysig dag ni ska ha! Hoppas på fint väder och många fina fynd :0)

Tea sa...

Hoppas du hittar någonting riktigt bra!

Åsa sa...

Riktigt kul med loppis, brukar också vara runt och leta fynd!
Hoppas du hittar något riktigt fint till pyret!
Kram, kram