tisdag 21 december 2010

Bytt

Världens veligaste kvinna kan nu meddela att skötväskan är bytt och att det blev en Skip Hop ändå. Den andra kändes så klumpig på vagnen och upphängningen var inte heller så bra som jag hade trott. Så när jag kollade på Blocket och hittade en riktigt bra deal där så blev det ett nytt köp. Och den här väskan hänger mycket bättre på vagnen och känns lite smidigare överlag, så nu är jag äntligen nöjd. Den andra väskan får väl omsättas i en fin filt eller kanske en present till någon av vännerna som ska få barn under våren - som maken sa är det ju inte någon konst att sätta sprätt på ett presentkort på Polarn & Pyret.

Nöjd är jag också över att bara ha två dagar kvar på jobbet! Har så smått börjat avsluta, rensa skrivbordet och lämna över saker. Det känns såå bra.

2 kommentarer:

Livets underverk sa...

Skönt med bara två jobbdagar kvar! Jag gjorde min sista idag, så imorgon ska jag ta en lång härlig sovmorgon. :-)

Jag vill jag kan... sa...

Haha du är rolig :0) Men sålänge du blir nöjd får du byta hur mycket som helst!!