fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Måste bara göra ett till inlägg för att tillägga hur fantastiskt det är att det jag skrev förra året kring nyår faktiskt är det jag gör just idag, tänk om jag hade vetat att det faktiskt skulle slå in:

Nu hoppas jag på 2010 istället. Det SKA bli mitt år! Nästa år vid den här tiden ska jag hålla på och rota i garderoben för att se vilka finkläder jag kan få plats i med en stor mage och fundera på vad jag ska dricka istället för champagne. :-)

Om jag har någon önskan inför det nya året är det förutom att allt ska gå bra med pyret och att mina vänner och familj får behålla hälsan, är att riktigt många bloggerskor ska få 2011 som sitt år, med många plus på stickor och positiva besked.

Gott nytt år!

5 kommentarer:

Anna sa...

Ett riktigt gott nytt år till dig, 2011 blir ett spännande år med enormt mycket nytt :)

Kram

Timea sa...

Vad skönt att läsa ditt inlägg från förra året och att det blev verklighet som du skrev där.
Jag önskar ett minst lika glatt nytt år till dig. Ett år när du blir mamma till en söt, liten bebis.
Varma kramar

Linda sa...

Gott nytt år!!

Marre sa...

Gott nytt år=P

Sara sa...

God Fortsättning!

Jag hoppas jag får skriva samma sak som du, nästa år vid den här tiden.. :)

Kram