torsdag 30 december 2010

Shopping

Här bifogas en bild på några av gårdagens inköp. De är ju bara fööör söta. Vänster set kommer från Polarn & Pyrets ekokollektion, och bilderna i mitten och till höger är Lindex, men bara den längst till höger är också ekologisk. 50% var det på dessa, vilket jag gillar eftersom jag gillar att fynda. :-) Fast lite svårt är det när jag är van att fynda på Tradera och där är det helt andra fyndpriser...

Skulle verkligen kunna tänka mig att ha dessa i pyrets klädsamling, skulle egentligen kunna ha köpa hela butikerna för allt är ju så sött! Men som sagt har vi ju samlat på oss en hel del kläder så tanken är att dessa ska bli presenter till vänner som får barn nu i vår. (Fast just det där settet är farligt nära att hoppa ner i pyrets låda istället...)

Update: Sådär ja, nu har jag rättat mina felskrivningar av höger och vänster också. Trodde att jag hade kommit över den där förvirringen, men det var visst inte riktigt sant.

6 kommentarer:

Lina sa...

Så söta. Vad jag önskar jag med kunde handla.

Yevonde sa...

åh en sån rosa mumin vill jag me ha.. :) Jag har köpt lite Lindex eko, känns hur bra som helst att det finns.. hoppas det inte är 50% för att de ska sluta med det..

MDB sa...

Lina - Hoppas att du också får möjlighet att handla snart. Kommer ihåg förra julen, då kändes det såå jobbigt med alla reor på bebiskläder, tänk om jag hade vetat då att jag nästa år skulle gå runt och shoppa själv. :-) Håller tummarna för er nästa behandling!

SMBC - Det var 50% på väldigt mycket, inte bara på ekoplaggen, och många ekoplagg var inte på rea så jag tror inte att detta är något de ska ta bort. Jag vill helst köpa ekologiskt om jag ska köpa nya plagg, känns inte rätt att sätta på en så liten plagg som det kan finnas massa gifter i.

M sa...

Tack snälla du för alla dina grattis !! Du har ju verkligen hängt med ända från början. Jag har allt fortsatt följa din blogg oxå även om jag är kass på att lämna kommentarer! Tack igen för att du funnits där och stöttat ! ;) Kram M
http://ledsenihemlighet.blogg.se

Anonym sa...

Åh, den där till höger måste jag nog köpa till M's lilla systerdotter :)

MDB sa...

M - Vad glad jag blir av din kommentar, och jag är verkligen såå glad för er skull! Kram.

Loba - Hoppas att du hittar den i shoppingvimlet, själv har jag bestämt att jag inte ska ut igen, det är varken bra för min ork eller ekonomi...