lördag 10 april 2010

Förhoppningsfullt shoppande

För ett tag sen skrev jag ju om mina klädproblem i samband med förra ivf:en, och att jag funderade på att investera i nåt nytt som inte var så tight. Idag var jag på Stadsmissionen och skulle lämna lite grejer och kollade då runt på deras klädutbud. Det slutade med två tröjor som passade mitt nya behov perfekt, samtidigt som det var tröjor som passar min vanliga stil och som jag ändå skulle kunna köpt oavsett ivf. Men det slutade inte riktigt där, utan jag kunde inte låta bli att köpa en extra tröja. En som var lite väl "mammig" men som skulle vara perfekt både över en växande mage och för en amningsperiod. Nu hoppas jag att jag inte har investerat i onödan. Inte för att priset var något att gräma sig över (30 kr) men känslomässigt skulle det kännas hårt att sen inte få använda den.

Inga kommentarer: