måndag 26 april 2010

Spraydag 16...

...cykeldag 38, och fortfarande ingen mens. Jag har verkligen testat allt annat som brukar kunna, om inte sätta igång mensen, så uppmana lite spottings och förvarna om att mensen är på gång, men ingenting. Imorrn är det dags för samtalet med läkaren, får se om hon har någon förklaring och något att göra åt saken.

Det värsta är nästan att jag, trots att jag redan tagit ett test, trots att vi inte prickat ägglossningen, trots att jag inte ens tror att jag har haft ägglossning, trots att jag inte har några av de graviditssympton jag hade under ruvartiden, FORTFARANDE har det så noggrant inpräntat i kroppen att så länge mensen inte dykt upp så finns det hopp.

1 kommentar:

Åsa sa...

Var tar den vägen?? Satans mens, att den alltid ska jävlas.
Hoppas det gått bra med läkaren idag och att ni fått något svar.
Kram, kram