tisdag 27 april 2010

Till slut...

Kroppen kan vara lustig ibland. Den måste känt av att det var deadline idag, för imorse när jag vaknade var mensen helt plötsligt där! Tänk att man kan bli så glad av något som annars kan göra en så ledsen, bara för att den den här gången representerade en start och inte ett slut. Roligare skulle det dessutom bli, för när jag pratade med läkaren sa hon att jag skulle börja med sprutorna redan imorgon! Det var verkligen oväntat, för förra gången gick det nio dagar mellan mens och sprutstart och jag visste inte att man kunde få börja spruta i samband med mens. Samtidigt blir det ju sprutstart på spraydag 18 precis som förra gången. Jag ska lita på läkarna helt enkelt.

Bara att få mensen fick mig glad, och att sedan få höra att vi får komma vidare i behandlingen så snart var ju rena lyckopillret. Nu ska här börja byggas perfekta ägg!