lördag 1 januari 2011

Nyårsrapport

Har lite svårt att förstå att det nu är 2011, vart tog 2010 vägen?

Nyårsaftonen blev en trevlig tillställning. God mat och trevligt sällskap. Det var två andra som också var gravida (fast i tidigare veckor) så visst blev det en del gravid-diskussioner. Det kändes helt ok och jag försökte att njuta av uppmärksamheten av att de andra tyckte att min mage var så stor och fin (de hade ju också magar, men ganska små än så länge), men jag tycker fortfarande att det är lite svårt när det är andra med som man inte vet vad de har för historia.

På tolvslaget ringde jag mamma och sa gott nytt år, och hon sa direkt att "nu är det bara en månad kvar!". Tänk att 2011 ska bli året då vår bebis föds och vi blir föräldrar och min mamma blir mormor. Det är fantastiskt!

Nu blir det nyårsbrunch och sedan är det väl bara att anamma det nya året antar jag. Hoppas att ni andra också haft bra nyårskvällar.

4 kommentarer:

TeachMom sa...

Spännande nedräkning för er nu. 2011 blir verkligen ert år. Gott Nytt År!

MDB sa...

Gott nytt år! Ni räknar väl också ner nu för att bli fler under 2011?

Pi sa...

Gott Nytt År, ni har mycket spännande att se fram emot!

MDB sa...

Pi - Gott nytt år själv! Hoppas att ni får ett bra år och att det blir året då ni åtminstone kommer en bra bit närmare även om ni kanske inte hinner få er tredje familjemedlem. Kram!