torsdag 10 februari 2011

+7 dagar

En hel vecka! Suck...

Det händer inte så mycket som ni kan förstå. När jag vaknar på natten för att kissa så märker jag att jag ju har förvärkar även då, men jag är så trött så jag somnar bara om. Hoppas varje gång att det ska hända något den lilla stund jag är uppe på väg till och från toaletten, som att vattnet går, som ska tala om att i natt är det kanske dags, men icke.

Nu har jag hur som helst bokat in en övertidskontroll. Först ville hon lägga tiden på måndag, men då sa jag att min barnmorska sagt att vi skulle få tid imorrn pga ivf:en och då fick vi en tid imorgon eftermiddag. Ska bli spännande att se hur det står till med kroppen, hoppas att alla dessa förvärkar åtminstone gjort något positivt så att det ser ganska "moget" ut eller vad man ska säga. Fast bäst skulle ju vara att inte behöva gå på kontrollen utan att det händer något däremllan, men som det ser ut nu så vågar jag inte hoppas på något...

Inga kommentarer: