tisdag 8 februari 2011

Ny dag

Fortfarande hemma. Har sovit helt ok även om jag vaknat några gånger. Värkarna är nere på ungefär fyra minutersintervaller nu, och jag har börjat känna mig lite illamående/yr. Ringde hur som helst tillbaka till BB nu på morgonen och då frågade de om jag kände att jag ville komma in, men det här läget känns fortfarande helt överkomligt och då känns det bättre att vara hemma - man vet ju aldrig hur lång tid det tar tills det sätter igång på allvar. Har fortfarande känslan av att det kan stanna av när som helst, men hoppas inte. Hoppas så på att idag kanske är dagen då vi får träffa vår plutt!

10 kommentarer:

emve sa...

Åh vad spännande! Nu är det säkert ganska nära. :) Lycka till!

Frugan F sa...

Lycka till! Det låter ju som det är på gång nu!

Anonym sa...

Det här är ju så spännande så jag nästan börjar bita på naglarna. Det verkar som om ni snart ska bli föräldrar! Ett jättestort lycka till och varma kramar nu vännen.

Jag vill jag kan... sa...

Idag, imorgon... Snart!! Glad :0)

Yevonde sa...

åh!! Härligt! Stort lycka till och jag väntar med spänning!! :)

Lisa sa...

Oj oj oj vad spännande!! Stort lycka till.

Kram Lisa

Erika sa...

Åh minns med lycka hur spännande och ovisst allt var när värkarna startade :-) Jag fick aldrig in i huvudet att vi verkligen på riktigt skulle få vår bebis samma dag. 3 timmar innan hon kom sa jag fortfarande undrande -Är det verkligen idag vi blir föräldrar. LYCKA till nu, snart så är NI där. På andra sidan, i föräldravärlden!!

Livets underverk sa...

Åh, vad spännande! Stort lycka till nu! Och massor av kramar!

Anonym sa...

Heja heja! Nu är det snart dags! :)

/S

Teres sa...

Jag började må illa och blev riktigt yr mellan 2-5 cm öppnande! =) Kan det vara så långt redan?