onsdag 2 februari 2011

Samtalen

Det är inte bara vi som går och väntar på plutten har jag märkt. De senaste dagarna har det börjat komma samtal från folk som "bara vill kolla läget", hur mår jag, känner jag nåt etc. Gulligt och enerverande på samma gång.

Annars är läget mest detsamma som de senaste dagarna, känner av en del sammandragningar som faktiskt gör lite ont, men inget som är regelbundet eller särskilt kraftigt. Det är inte särskilr roligt att vakna på natten och inse att det inte alls är för att det är något på gång utan att det bara är blåsan som säger till.

Jag börjar känna att mina projekt här hemma snart är avbeteade, kommer nog att bli väldigt fint och rent om skrutten fortsätter att dröja. Idag ska jag i alla fall iväg och fika med några kompisar, ska bli trevligt även om det troligen blir mer frågor och kommentarer om att det är så nära nu...

2 kommentarer:

Yevonde sa...

du! ett tips till babyväskan, katrinplommon. :)

MDB sa...

Just katrinplommon kan jag bara inte med, men det finns ju annat som har samma effekt som kanske kan få följa med i väskan...