fredag 11 februari 2011

v.42 (41+0)

8 dagar över tiden innebär ju också att vi idag går in i vecka 42 och då känns det fel att inte följa mönstret och skriva ett veckoinlägg, även om det inte finns så mycket att säga om just denna vecka. Vårdguiden har stannat på 40+ och Growingpeople inser jag nu inte räknar på samma sätt för där är v.42 två veckor över tiden. De senaste veckorna har dock handlat om samma sak - bebisen är klar och mamman är less och vill att den lilla ska komma ut. Och det stämmer ju!

Kan i alla fall bidra med en magbild:


Eftersom jag fotar jämna veckor så finns det ju ingen chans att det blir en magbild till, men man kan ju dessutom hoppas att det inte behöver bli något inlägg om v.43...

Nu är det dags att dra på kontroll på Sös. Eftersom SL inte behagar att fungera idag (det är ju snö, tänka sig vilken överraskning i februari-Sverige) så ska vi försöka komma iväg så att vi har dubbelt så lång tid på oss i resetid. Håll gärna en tumme eller två för att det visar sig vara nåt som är "på gång" därinne. :-)

7 kommentarer:

Jag vill jag kan... sa...

Alla tummar!!!

Marre sa...

tummarna hålls här med=P
Vacker mage=D

Önskar dig en trevlig helg!

Smassk sa...

Tumhållning pågår för fullt. :)

Dina sa...

Lycka till

Anonym sa...

Fin mage! Ser fram emot att få höra vad de sa på kontrollen. Hoppas du inte behöver vänta så länge till nu.

teres sa...

Oj vilken fin mage du har! =)

moi sa...

my GOd, jag måste a missat alla magbilder för jäklar vad den var stor och fin nu. Alltså inte stor som i enorm utan lagom stor för en fin unge i den.

kram