söndag 27 februari 2011

Bh-erbjudande

Btw, så är jag sjukt nöjd med amningsbehåarna jag beställde på nätet. De ger skönt stöd, är lätta att knäppa upp med en hand och storleken verkar faktiskt funka. :-) Det var dessutom väldigt snabb leverans och all kontakt jag haft med företaget, Amoralia, har varit jättebra. De verkar måna rätt mycket om nya kunder och har mailat mig flera gånger om att jag kan få rabatt på nya ordrar, och att eventuella vänner till mig kan få olika rabatter. Nu senast fick jag ett mail där jag kunde lämna e-postadresser till vänner som då ska få en rabattkod på 5 £ att använda vid en beställning. Tänkte att det kan ju vara någon här som är intresserad. Ni kan väl maila till minadrommarsbarn@gmail.com i sådana fall.

4 kommentarer:

Linda sa...

Ja håll utkik efter klädbytardagar, det finns mycket kläder som är fräscha i små storlekar - så man kan fynda jättebra om man ger sig tusan på det ;-)

Två veckor redan! Det går undan :-) Magen brukar ta lite tid o komma igång ordentligt, massera magen morgon o kväll när hon är lugn (och inte ont i magen).

Kram!

IVF-Karusell sa...

Tack snälla du för gratulationen om födelsedag o insättning! Hur mår du?

Tiden svischar bara förbi när man har en liten gosig bebis vid sin sida. Ja, även sen när de är över 1 år också såklart. Hoppas ni hinner fånga ögonblicken! Kram!

Tea sa...

Jag vill gärna att du mailar listan med saker som en nyfödd behöver till 9manader@gmail.com

BH storlek sa...

Du hittar bra amningsbehå och andra bh på BH-guiden.se där brukar jag hitta bra alternativ. Det är inte en butik utan de prövar bara bh och recenserar dem.