tisdag 15 februari 2011

Hemma igen med bebis!

13 februari blev vi tre i familjen! Äntligen! Världens finaste lilla plutt som vägde 3880 och var 52 cm. Är fortfarande så ofantligt svårt att förstå att hon faktiskt är här nu!

Kommer att skriva mer om förlossningen senare, nu försöker vi vänja oss vid att ha kommit hem från BB och att anpassa oss till det här nya livet. Gissar på att jag får portionera ut tiden för att skriva ett så långt inlägg... Kan bara skriva kort att allt gick bra, men att det inte alls blev som jag tänkt och att jag känner mig rätt mör och öm men väldigt väldigt lycklig.

42 kommentarer:

Emelie sa...

Grattis till en liten plutt =)
Ser fram emot att läsa om hur det gick till, har tänkt på er ända sedan den 12:e och undrat hur det gått.
Massa grattis igen!!

Åren går sa...

Åh, massa grattis!!

Timea sa...

Grattis till er lilla dotter!!!! Åh, vad skönt att hon är här!!
Kramar!

Anna sa...

Fantastiskt många grattis till er lilla flicka :)
Vad underbart att allt gick bra och att ni är hemma igen! Många kramar från oss

Jeane Quidote sa...

Grattis till er!
Ser fram emot att få höra mer :)
Stor kram

TeachMom sa...

Jättegrattis! Skönt att hon kommit och jag ser fram emot att höra mer om henne. :)

Lisa sa...

Ah vad underbart! Jag blir alldeles tarogd. Njut av att vara 3!!

Kram Lisa

Loba sa...

Stort grattis till Plutt!

Erika sa...

GRATTIS till er lilla plutt!! Har tänkt såååå på er och undrat hur det gått. Njut av bebis, njut av varandra ja hela familjelyckan :-)Ser fram emot att få läsa mer om "sista kampen" innan klimpen.

MD sa...

Stort grattis!!! Den som väntar på något gott...:)

Lycka till med allt!

Tea sa...

Åh grattis till er tjej!

http://avlangtantilldig.se/ sa...

STORT grattis!! :) åh va kul och härligt! ser fram emot mer läsning sen :) Kram

Blue sa...

Grattis till er lilla tjej! Har kollat här många, många gånger varje dag i väntan på nyheter och nu är hon äntligen här! Ser fram emot att höra hur det gick till då hon kom, men ta det bara lugnt och berätta sen när du känner att du hinner; det viktigaste nu är att njuta av lilla plutten!

Anonym sa...

wow grattis, jag vill veta allt!!!!!!
har som dom andra kollat här dagligen för ngt nytt inlägg. Och så nu, grattis igen.

kramar

Anonym sa...

Grattis! Vad underbart att även er plutt är här nu. Tänk att våra flickor kom på samma dag. :)

Vi kom också hem idag.

Nu börjar en underbar tid.

Lycka till!

E sa...

Tusenmiljoner grattis! Vila och njut!Kram!

Anonym sa...

GRATTIS OCH LYCKA TILL!!!

Marre sa...

Stort grattis till den lilla tjejen=) Har tänkt på er sen ni åkte in=P Vad skönt att alla mår bra=P

KRAM!!

Marre sa...

Stort grattis till den lilla tjejen=) Har tänkt på er sen ni åkte in=P Vad skönt att alla mår bra=P

KRAM!!

Frugan F sa...

Ah, stort grattis! Välkommen tösen! Ska bli spännande att höra hur er igångsättning blev!

IVF-Karusell sa...

GRATTIS TILL DOTTERN! Åh gud så fantastiskt!! Skönt att ni mår bra, även om det inte blev som ni hade tänkt er. Massa massa kramar ♥
Känn ingen stress med bloggen, vi finns kvar! :)

Kix sa...

Grattis!

teres sa...

Åh har varit in här varje dag, flera gånger o väntat spänt! =) Grattis tusen gånger om till er lilla tös!
Njut njut & njut! =)

Dina sa...

Grattis

Miss S sa...

Grattis till ert lilla mirakel! Njut av den nya familjemedlemmen!
Kram

Yevonde sa...

Stort, stort grattis!!! Njut! :)

Josefin sa...

Tusen grattis och lyckönskningar till er! Jag känner inte dig, men jag blev så otroligt lycklig och varm i hela kroppen när jag läste att ni hade fått en dotter!

Jag vill jag kan... sa...

Åh glädje! Grattis och välkommen hem!

Ktamar

mamma-wannabe sa...

GRATTIS!!

Så glad jag blev när jag kikade in här!!!

KRAM

Flugans mamu sa...

Grattis!!

Barnarlivet sa...

Grattis!

Har tänkt en massa på er och undrat hur det gått, skönt att allt gått bra:) Ser fram emot fler detaljer och kanske en bild;)

Livets underverk sa...

Underbart att hon äntligen är här och att allt har gått bra! Stort, stort grattis! Kram

Anonym sa...

Vad fantastiskt roligt! Är jätteglad för er skull, ett stort grattis. Kramar!

Linda sa...

STORT grattis! Äntligen :-D

Hanna sa...

STORT Grattis!!! Vad härligt! Hoppas allt har gått bra och njut av att vara mamma nu!!!
Kramar från Hanna och Melina

Mikaela sa...

Storgrattis, hoppas att ni har det bra!

Från koja till slott sa...

STORT GRATTIS!! Underbart att allt verkar gått bra! Njut nu av er lilla! :)

Massor med kramar

SmultronEtt sa...

Ett jätte stort grattis!!! Många kramar till er 3!

akna sa...

Grattis!!:)

Evelina sa...

Grattis till bebisen!

Anonym sa...

Kul! Grattis! Skriv när du kan. Mitt i natten kanske?
Kram Lisa

Litenlängtan sa...

Grattis till lilla dottern! Vad härligt att allt gått bra! kram