torsdag 20 januari 2011

14 dagar?

Just nu känns det som jag går runt i en bubbla av "tänk att det är så nära, är det verkligen sant att vi snart ska ha en liten skrutt hemma hos oss?!". Det känns fortfarande så ofattbart att VI ska få bli föräldrar, som att det är för bra för att vara sant. Trots alla månader av väntan och alla förberedelser så har jag fortfarande lite svårt att ta in det - att drömmen faktiskt är på väg att slå in.

14 dagar säger räknaren, men jag försöker att tänka att även om det blir längre så är det i alla fall max en månad kvar. Hoppas att det blir tidigare, för jag längtar så!

3 kommentarer:

Jag vill jag kan... sa...

Jag räknar med att de där dagarna flyger förbi och att du snart får träffa ditt Hjärta :0)

kramar

mamma-wannabe sa...

Åh, så nära så nära...
Inte utan att t o m jag är nyfiken.

Kram

Hanna sa...

Du har något fantastiskt framför dig, och det är så nära nu! :) Skulle mer än gärna gå igenom förlossningen med Astrid igen, det var det häftigaste jag varit med om :)

Sv: Förstår att du känner så ang. din pappas död. Jag hoppas att jag inte behöver förlora någon på många, många år, men ska jag välja mellan pest eller kolera så väljer jag det händelseförloppet.