söndag 16 januari 2011

Ont i sidan

Trots en intention att vila efter shoppingrundan så blev det så att jag "bara" skulle lägga in tygblöjorna i förvaringslösningen jag köpt, och sen skulle jag "bara" baka lite bröd, och sen "bara" plocka upp tvätten, men nu har jag i alla fall suttit ner ett par timmar i soffan. Jätteskönt! Men samtidigt har jag nästan hela tiden jag suttit haft ont i höger sida, precis vid höftbenet och lite längre in mot magen. Svårt att beskriva känslan, men det kommer och går och känns nästan lite som håll. Någon som haft så och vet vad det kan bero på?

3 kommentarer:

Timea sa...

Jag har inte haft sånt, men jag tror att du gjorde för mycket "bara" under dagen och kroppen protesterar lite :-).
Men du kan ringa förlossningen när som helst och rådfråga dem om du är osäker.
Jag hoppas att smärtan har redan gått bort.
Kramar

Anna sa...

Har haft det till och från, min bm sa att det var ligament som töjer sig när det börjar bli trångt där inne :)

Men som Tonci sa, ring om du är orolig.

Kram

MDB sa...

Tack för kommentarerna. Jag tror att det var att jag var igång för mycket, för nu på morgonen har det inte känts någonting. Skönt.

Kram!