onsdag 26 januari 2011

BM-besök (nr 9)

Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Allt såg bra ut som vanligt. :-)

Blodtryck: 110/70
Blodsocker: Togs inte
SF-mått: 34
Hjärtljud: Idag hade hon dopplern inne på rummet och jag sa genast "ja" på frågan om jag ville lyssna. 148 slog den lillas hjärta i.
HB: Togs inte
Vikt: Togs inte

Hon kände på hur den lilla låg och konstaterade nu att den är fixerad. Hurra! Sen avslutade barnmorskan med att säga att vi har ju ett besök inbokat om en vecka, men vi får hoppas att vi inte ses då. Precis min förhoppning också.

2 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Åh så magiskt - snart är det dags att träffa bebisen, tiden går fort!
Hoppas ni alla mår bra! ♥

Sara sa...

Tack! Jag älskar mina köksgardiner, men ska försöka mig på att byta snart.

Spännande att det närmar sig nu! Jag hoppas du slipper nästa BM-besök. :)

Kram