söndag 28 februari 2010

Award


Jag har fått en award av mamma-wannabee. Den funkar så här:
• Kopiera ”awarden” till din blogg.
• Länka till den som gav dig ”awarden”.
• Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
• Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
• Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas.


Här kommer alltså lite fakta om mig:
När jag var liten önskade jag mig ett syskon i julklapp i flera år. Till slut fick jag en bror. :-)
• Jag är inte särskilt förtjust i godis eller bakverk, men älskar choklad.
Jag har väldigt svårt att bestämma mig, även små val som vad jag ska äta till lunch.
• Är en riktig stadsmänniska, och skulle gärna bo i en storstad som Paris eller Tokyo, men skulle ha för svårt att skiljas från min familj och vännerna.
• Mina favoritfilmer är "Min granne Totoro" och "In the mood for love".
Jag är en extrem ordningsmänniska, och har en "att göra"-lista i ett excelark med flikar som "i hemmet".
En sak som jag har svårt att låta bli att köpa är finklänningar, och jag har nu kläder för bröllop, dop och uppklädda fester för flera år framöver...

Alltid svårt att välja ut, men awarden skickar jag vidare till:
Teres med bloggen Familjönskas
• Mikaela med Inte ett + i sikte
SmultronEtt
Barn är livet
• Emelie med Väntan och längtan
Underbar gåva
Pärla med Ventilation

Inga kommentarer: