måndag 1 februari 2010

Spraydag 1

Äntligen har vi startat! Känns hur skönt som helst, men av någon anledning har jag inatt sovit lite oroligt och drömt mardrömmar om att jag glömt att spraya eller sprayat "fel", så lite orolig har jag nog varit. Framför allt hade jag stålsatt mig för att möta den vidrigaste smaken någonsin, men jag måste säga att så illa tyckte jag faktiskt inte att det var. Däremot fick jag imorse in sprayen på något sätt så att jag fick hur ont i svalget som helst, ungefär som vid en riktig förkyldning eller som när man är nykräkt. Nu på kvällen gick det dock bättre och det sved bara lite. Funderade lite om jag verkligen sprayat rätt när jag knappt kände något smak, och så det där ontet, men hur fel kan man göra med en nässpray? In kommer det ju i alla fall och det rinner inte ut igen.

4 kommentarer:

pärla sa...

Jag kände heller aldrig så mycket smak, och bevisligen funkade det ju ändå... ;)
LYCKA TILL!

SmultronEtt sa...

Så skönt att du äntligen kommit igång med sprayningen!

Jag tycker inte heller att smaken e så hemsk som alla säger...

LYCKA TILL!

MDB sa...

Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte känna så mycket smak, då vet jag att jag inte gör fel i alla fall.

avlängtantilldig sa...

Va härligt att ha kommit igång, att vänta är ju värst! Lycka till, kramar