torsdag 11 februari 2010

Dum länklista

Är det någon mer än jag som har problem med länklistan som ska visa bloggarna med senast uppdaterade? Jag kollar min blogglista minst en gång om dagen och klickar mig då vanligen uppifrån och ner tills jag börja känna igen att jag läst bloggarnas senaste inlägg. ÄNDÅ missar jag att bloggar uppdaterats och ibland när jag klickar på en blogg så ser jag att jag missat flera dagars uppdatering. I-landsproblem kanske, men jag vill ju följa vad som händer i blogglivet.

9 kommentarer:

loba sa...

Jo, jag har samma problem. Ibland hjälper det att gå in i layout och öppna själva länklistan och "spara om" den. Då funkar det bra ett tag.

Men visst är det irriterande.

Kix sa...

Ach Sture, tråkiga nyheter... :)

Kram Kix

Anonym sa...

samma problem här...

marina sa...

fattar inte heller så mycket haha=)

Emelie sa...

Det har varit ett problem länge, precis som att jag bara får mail om när Joanna lämnar inlägg på min blogg men ingen annan så konstigt!

Timea sa...

Jag har samma problem, vissa uppdateringer kommer upp bara mycket senare.

Fru H sa...

Jäpp instämmer med föregående talare. Men så är jag novis på ämnet också. Kanske jag som är för trög?

Åsa sa...

Jag har samma problem på jobb, men fungerar alltid korrekt hemifrån?! Kanske någon inställning då som har med webbläsaren att göra?!

Miss S sa...

Använder inte alls min egen länklista, utan har alla bloggarna som favoriter i webläsaren. Missar aldrig en uppdatering! :-)