söndag 7 februari 2010

Fotoalbumspyssel

Har precis suttit och färdigställt förra årets fotoalbum. Jag brukar göra så att jag framkallar under årets gång och sedan sätter jag mig någon gång i januari och sammanställer ett album med de bästa bilderna, brukar bli ca 50 stycken.

Tankarna var många när jag gick igenom 2009 års bilder. Förutom bröllopet och den efterföljande resan (som faktiskt fick ett eget fotoalbum) var det ett ganska slätstruket år för min del, framför allt innehållandes en massa väntan. Albumet fylls mest upp med släkthändelser som makens syskonbarns dop och några födelsedagar. Jag kan inte låta bli att undra hur det kommer se ut när jag ska färdigställa årets (2010s) album. Finns det plats för magbilder, någon ultraljudsbild och kanske, mot slutet av året, en bild på ett litet mirakel?

5 kommentarer:

Marina sa...

det får vi allt hoppas att det finns=P

Kika in hos mig om du vill=D

Joanna sa...

Det låter som en väldigt mysig tanke :)

Åsa sa...

Låter som en fin avslutning på albumet för 2010! Klart där kommer vara plats till det!
Kram, kram

avlängtantilldig sa...

Det hoppas vi. :) Kram

MDB sa...

Tack för att ni hoppas för min skull och tror att allt kommer att gå bra. Kram!