söndag 14 februari 2010

Spraydag 14

Tänk att vi faktiskt är två veckor in i behandlingen, det känns som att tiden både har gått väldigt fort och fruktansvärt långsamt. Om ytterligare två veckor hoppas jag att vi har fått inbokat en tid för ÄP. Tycker att vi borde det i och med att ÄP planerats v.9. Jag räknar och kollar andras ivf-tidsöverblickar och får inte riktigt ihop det om vi nu ska börja spruta tidigast torsdag, men jag ska väl låta bli det där egentligen och räkna med att läkarna vet vad de gör.

Biverkningarna lyser med sin frånvaro. Huvudvärken jag skrev om tidigare känns mer kopplad till nya glasögonen i och med att det var värst den dagen jag fick dem och sedan har det gradvis jämnats ut. Ska jag vara ärlig så blir jag lite nervig när jag inte känner någonting - tänk om sprayen inte verkar? Det kommer att vara lååånga dagar nu fram till läkarbesöket på torsdag.

1 kommentar:

Teres sa...

Jag fick biverkningar när jag började med sprutorna. ¨Hade inget under spraytiden =) Snart dax för ÄP, Spännande! Håller alla min tummar och tår för er

kram