onsdag 17 februari 2010

Spraydag 17

Räknar ner till läkarbesöket imorgon. Jag tar tacksamt emot tumhållning för att allt ska se bra ut och att vi kan få sätta igång med sprutorna direkt. Är lite nervig för att läkaren ska säga att det är någonting som inte ser bra ut...

Ringde för övrigt till min andra läkare idag. Det var ju en vecka sen som hon sa att remissen var klar men inte skickad och att hon skulle återkomma när den skickats - men hon har inte hört av sig än. Dessutom är det hela tre veckor sedan hon första gången sa att remissen var klar, och hela tre månader sedan utredningen var klar! Det är tre värdefulla månader som vi förlorat i kötid, och varje vecka som går räknas. Blir faktiskt helt mållös över hur det kan fungera så här.

3 kommentarer:

Timea sa...

Jag håller tummarna att allt går bra imorgon hos läkaren!!!
Kram

Älskade barn sa...

Ah, nu ser jag att remissen inte skickats än. (Ställde frågan på min blogg efter din kommentar).

Det är faktiskt för jävligt att de är så nonchalanta. Vi är ju så beroende av dem och tre månader är lång tid för oss som går och väntar och längar varje dag... Hoppas läkaren tar sig i kragen!!! Ring igen, det hade jag gjort. Varje dag. ;)

MDB sa...

Älskade barn - Svarade på din blogg också nu. Ja, man tycker ju att de borde förstå att de som ska remitteras bara vill ha barn nu nu nu och att varje dag räknas.